Stapel kranten - Nestlé Professional

Nieuws & Artikelen​

Wij houden je graag op de hoogte van ontwikkelingen in de markt, tips, trends en andere nieuwtjes.
Hoop heggen man met duim

NESCAFÉ en GARDEN GOURMET planten heggen om de Nederlandse biodiversiteit te herstellen

Nestlé Professional breidt haar bestaande samenwerking met Stichting Hoopheggen uit. Naast de lopende actie met NESCAFÉ, zal dit jaar ook het plantaardige merk GARDEN GOURMET onderdeel zijn van de samenwerking. Klanten die GARDEN GOURMET aanschaffen, steunen indirect de biodiversiteit door het planten van heggen. Met deze uitbreiding leveren Hoopheggen en Nestlé Professional een nog grotere bijdrage aan de verbetering van de Nederlandse biodiversiteit.

Green hills landscape

NESCAFÉ in Europa gebruikt verantwoord geteelde koffie.

Waarbij koffieboeren worden ondersteund om hun land en levensonderhoud te verbeteren.

Plan 2030

NESCAFÉ Plan 2030

NESCAFÉ - het grootste koffiemerk van Nestlé en 's werelds meest gedronken koffie- introduceert een  omvangrijk programma met de ambitie de wereldwijde koffieteelt te verduurzamen: NESCAFÉ Plan 2030. Het koffiemerk gaat nauw samenwerken met lokale koffieboeren om hen te ondersteunen bij de overgang naar regeneratieve landbouw. NESCAFÉ brengt hiermee haar inspanningen van het afgelopen decennium als onderdeel van het NESCAFÉ Plan in een  stroomversnelling.